
Boka kontorsresurs
med Paxxa
Att boka en kontorsresurs ska vara enkelt.
Genom några få knapptryck har du den kontorsresursen
du behöver. Paxxa är utformat för att underlätta
bokningsprocessen för olika typer av resurser, inklusive:
– Kontorslokaler
– Mötesrum
– Utrustning
och andra resurser som behövs för att driva en verksamhet.
Vilka kontorsresurser kan man boka genom Paxxa?
Paxxa är i grunden anpassat för att boka drop-in datorer på ett bibliotek.
Självklart kan man använda samma system på ett kontor – man kanske vill ha lånedatorer för besökare eller liknande.
När du väljer att logga in på Paxxa får du en PIN-kod skickad till din mobil.
Du loggar sedan in på datorn med hjälp av PIN-koden och kan sedan använda datorn under den tid som systemadministratören har bestämt att du får utnyttja datorn.
För att boka en kontorsresurs genom Paxxa behöver du först ha tillgång till Paxxa-systemet som användare eller administratör.
Sedan kan du söka efter tillgängliga kontorsresurser i systemet och boka dem enligt dina behov och önskemål.
Paxxa kan användas till för att boka:
Vanliga frågor om att Boka kontorsresurs via Paxxa?

Boka kontorsresurser på distans
Du kan även boka kontorsresurser hemifrån.
Paxxa-systemet är webbaserat och tillgängligt från vilken enhet som helst med internetanslutning, såsom datorer, surfplattor och smartphones.
Du bokar resurser på liknande sätt som den fysiska datorn, men du besöker företagets bokningssida på internet.
Där kan du på motsvarande sätt boka kontorslokaler eller datorer eller annan bokbar utrustning.
Du får en PIN-kod som du kan använda på plats i exempelvis bokningsterminalen utanför konferensrummet som du har bokat, eller på den dator du bokat.
Beroende på inställningarna i Paxxa-systemet kan du få bekräftelsemeddelanden, påminnelser och andra meddelanden om sina bokningar via e-post eller sms.
Varför ska jag som företagare använda Paxxa för att boka kontorsresurs?
Det finns flera skäl till varför du ska använda Paxxa som bokningssystem för dina kontorsresurser online:
- Enkel och bekväm bokning: Du går bara in på ett ställe och bokar dina resurser. Du slipper ringa eller kolla på flera ställen.
- Ökad tillgänglighet: Med Paxxa kan du enkelt se tillgängligheten för olika kontorsresurser och boka dem i realtid.
Detta minskar risken för överlappande bokningar och ökar tillgängligheten för resurserna. - Effektiv resursanvändning – Genom att använda Paxxa kan företag och organisationer optimera användningen av sina kontorsresurser genom att se till att de används effektivt och inte står oanvända under långa perioder.
- Minska administrativa kostnader – Genom att automatisera bokningsprocessen och minska behovet av manuell hantering av bokningar
- Ökad kundtillfredsställelse: Eftersom Paxxa är så enkelt att hantera så ökar kundupplevelsen och risken för missförstånd och felaktiga bokningar undviks.


Vi på Paxxa hjälper dig att anpassa bokningssystemet för att boka din kontorsresurs
Vi hjälper dig att anpassa Paxxa så att det passar just dig och dina behov av bokningssystem.
Kontakta oss på Paxxa för marknadens bästa system för att boka kontorsresurs!
Så tycker några av våra kunder